Et kaldsflow har længe været en bagvedliggende proces, som kører helt automatisk. Men det har også gjort det svært at overskue, hvordan ens kaldsflow har set ud, da man ikke har kunnet få et komplet overblik over alle funktionerne, samt hvordan disse er forbundet. Man har ikke nemt kunne se eventuelle forbedringsmuligheder, og derfor tænker mange måske ikke over, om deres kaldsflow er opsat optimalt.
Dette har Flexfone nu gjort op med og gjort kaldsflowet visuelt overskueligt. Dermed får man en nemmere tilgang til kaldsflowet og kan hurtigt se, hvor der evt. skal laves justeringer.
Det er slut med at stole blindt på, at ens& kaldsflow er indstillet, som man ønskede. Nu kan man se hele kaldsflowet – i ét komplet oversigtsbillede.
Med et visuelt kaldsflow får man et hav af fordele og muligheder i opsætningen af ens telefoniløsning! Du får Åbningstider, Tastemenuer, Velkomstspeak, Telefonkøér, Visuelle telefonsvarer og meget mere...
Der er en række spørgsmål, man passende kan stille sig selv, inden den nye teleløsning fra Flexfone implementeres:
Skal kunderne modtages af et velkomstspeak? Skal virksomhedens åbningstid definere, om kaldet skal gå videre til fx en tastemenu eller en telefonsvarer? Har virksomheden brug for en tastemenu? Hvor mange muligheder skal der være i tastemenuen? Har I afdelinger på tværs af landegrænser, så skal landekodestyring måske aktiveres? Hvor mange forskellige telefonkøér er nødvendige? Skal kunden have mulighed for at deltage i en kundetilfredshedsundersøgelse? Skal der afspilles informative speaks for kunden - om fx mulighederne på jeres hjemmeside eller aktuelle tilbud - mens vedkommende sidder i kø?
Mængden og mulighederne er mange, så det er vigtigt at holde sig for øje, hvilke funktioner der giver mest mulig værdi for jeres kunder... Og husk, kaldsflowet kan altid ændres i takt med jeres udvikling.