Esmark Feriehusudlejgning skiftede til Telepartner for at give gæsterne en bedre oplevelse.
Tidligere vidste medarbejderne ikke, hvilket kolleger der var tilstede, ligesom opkald ikke altid blev besvaret. Derudover klarede de telefonvagter udenfor åbningstid ved manuelt at tage et ekstra telefonnummer med sig.
Med Flexfone har Esmark Feriehusudlejning fået én samlet løsning med individuelle tilpasninger, der gør hverdagen lettere for medarbejderne og giver gæsterne en bedre service.
Revisionsfirma med 14 medarbejdere på én lokation skiftede til Flexfone med Telepartner og fik en bedre, billigere og mere overskuelig løsning.
Tidligere modtog revisionsfirmaet 11 forskellige fakturaer hvert kvartal fra samme teleselskab. Deres omstillingsløsning var ikke brugervenlig, foregik manuelt og tog lang tid.
Med den nye teleløsning har firmaet fået et mere intelligent setup med automatisk åbning og lukning af telefoner, mulighed for individuelle præferencer samt integration med mobiltelefoner.
Kunden har med Telepartner fået en lokal kontaktperson, der kender deres forretning og har hjulpet alle medarbejdere sikkert i gang. De modtager nu kun én samlet månedsfaktura og sparer i alt 40% på deres nye teleløsning.
Med kunder i Tyskland, Schweiz, Holland og Belgien, samt otte chauffører, der kører i både Danmark og udlandet, var det for et speditionsfirma med 15 medarbejdere vigtigt med attraktive priser på udlandstrafik.
Efter et 360 graders tjek skiftede firmaet til Flexfone med Telepartner og fik bl.a. mobilpakker til chaufførerne til en fast pris, der inkluderer udlandstrafik. Derudover ringer kontoret til kunder til ekstremt attraktive priser: Kun 6% af de tidligere minutpriser. Samlet set har de fået en teleløsning, der er både billigere og bedre.
Med medarbejdere spredt geografisk har speditionsfirmaet især oplevet stor gevinst med Myfone App og Myfone.dk, der giver mulighed for at se alle medarbejderes tilstedeværelse, ligesom alle kundekontakter er gemt i Myfone.
Sports- og mødecenter skiftede til Flexfone med Telepartner for at give gæsterne en bedre service og oplevelse.
Tidligere vidste medarbejderne ikke, hvilke kolleger der var tilstede, ligesom opkald ikke altid blev besvaret. Derudover klarede de telefonvagter udenfor åbningstid, ved manuelt at tage et ekstra telefonnummer med sig.
Med Flexfone har sports- og mødecenteret fået én samlet løsning med individuelle tilpasninger, der gør hverdagen lettere for medarbejderne og giver gæsterne en bedre service.